FAQ Shop
Beställning och Leverans
Hur lägger jag en beställning?
Klicka i din smak/smaker och antal. Därefter leveransadress och kontaktuppgifter. Betala och få en bekräftelse på att order mottagits.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Kreditkort.
Hur lång tid tar leveransen?
Leveranstider kan bero på var i landet man bor. Vårt mål är att leverera inom fem arbetsdagar.
Vad kostar frakten?
Fraktkostnad ligger på 99 kr vid köp under 599 kr. Vid köp över 599 kr ingår frakt.
Kan jag spåra min beställning?
Vid beställning kommer ett mejl till angiven mejladress med spårningsinformation.
Levererar ni internationellt?
Vi levererar till hela Norden exklusive Norge.
Var är min orderbekräftelse?
Kolla skräppost, kontrollera rätt e-postadress, eller kontakta kundtjänst.
Kan jag avbeställa min order?
Möjligt innan order skickats.
Felaktiga uppgifter?
Kontakta kundtjänst för ändringar.
Produkter
Vilka typer av drycker erbjuder ni?
Vi erbjuder koffeinhaltiga och icke koffeinhaltiga funktionella drycker
Finns era drycker i olika storlekar?
Nej, finns enbart i 330 ml och varje flak innehåller 24 burkar
Är era drycker veganvänliga/glutenfria/sockerfria?
– Clean drinks smaker är veganska, glutenfria och sockerfria
– Clean sav:D är veganska, glutenfria men innehåller en liten del fruktsocker från äpplemusten
Kan jag returnera en dryck om jag inte är nöjd?
En retur kan endast ske om man fått en annan smak än den man beställt.
Min beställning har inte kommit fram?
Kontakta kundtjänst med ordernummer och bild.
Förseningar:
Kompenserar ej för extra kostnader. Leveranstider ej garanterade.
Ångerrätt:
30 dagar för oanvända varor, ej för nedsatta produkter med kort datum.
Kundservice
Hur kontaktar jag kundservice?
Formulär finns nedan.
Vad gör jag om jag har ett problem med min beställning?
Kontakta kundtjänst via formuläret nedan.
Erbjuder ni några garantier?
Vanlig bytesrätt.
Övrigt
Hur hanterar ni personlig information och integritet?
Läs om GDPR här.